Försäljningsvillkor

BESTÄLLNINGAR kan göras till Carita Skogestam
E-post: smartaagilityhinder@telia.com
Mobiltelefon: 070-2783839
Mobiltelefon: 070-5353037

Beställningen skall innehålla: leveransadress, faktureringsadress telefonnummer inkl. mobilnummer. 



MOMS:
 ingår i priserna.
FRAKTKOSTNAD: Frakt tillkommer på köpet. Vill ni ha korrekt frakt måste ni lägga en beställning med adress så vi kan räkna ut en korrekt fraktkostnad.
BETALNINGSVILLKOR: FÖRSKOTTSBETALNING vid beställning

LEVERANSVILLKOR:

OBS! ”Förkortad liggtid” – Varor som inte hämtas ut returneras numera redan efter 7 dagar, istället för 14 dagar.

Vid leverans: Tänk på att avemballera och noga besiktiga Dina hinder när Du tar emot Dem från fraktfirman. Skulle något vara skadat så påpeka det direkt till chauffören men även till oss smartaagilityhinder. För att vi skall kunna handlägga ett transportskadeärende måste medföljande emballage sparas och hindren inte användas efter upptäckt av skada.

Hindren skickas direkt från leverantören för att sänka fraktkostnaderna för kunden. Leveransen sker med Kuehne & Nagel ,DPD,Postnord eller omlastat till lokal speditör. Leveranstid är ca: 2-3 veckor. För tunnlar och sandsäckar i färg som finns på lager hos leverantören kan leveransen ske snabbare.

För att kunna räkna ut en ca: frakt krävs det att jag får en postnummeradress. Ni lägger en order till oss som vi svarar på (helst via mail). Beställningen genomförs, leverantören packar och räknar ut en exakt frakt. De skickar mig en faktura som jag betalar. Skickar Er en faktura som ska betalas omgående, innan leverans sker av bestöllda varor. Hindren skickas till Den av Er uppgivna adressen när fakturan är betald. Fakturan kan skickas till annan än leveransadress om så önskas.

OBS: Tänk på att DPD-Paket endast ligger kvar på posten i 7 dagar sedan går de i retur. Då tillkommer en ny fraktkostnad + 300 kr för outtaget paket.

Om leveransförsening skulle uppstå meddelar jag Er. Om däremot Ni inte har fått något meddelande och inte hindren kommit inom 3 veckor måste Ni meddela oss så vi kan hjälpa till att spåra leveransen. Jag kommer att göra allt som står i min makt att fullfölja Er beställning. Jag förbehåller mig rätten att friskriva mig från ersättning till kund gällande leveransförsening.

För paket som inte hämtas ut kommer avgift för fraktkostnad att tas ut.

VÄLKOMMEN MED ER BESTÄLLNING !